PAUSE

Hej på er.

Jag har bestämt mig för att ta en bloggpaus. Känner att jag inte har något att ge, lite tom på inspiration. Får se när jag kommer tillbaka.. Snart, om ett tag, eller aldrig.. Ni som har bloglovin märker det ju där, annars får ni väl kika in här då och då. 🙂

Ni får ha det så bra så hörs vi!

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Elin
    Nov 18, 2011 @ 18:34:57

    Det var tråkigt, för mig 😦 Men bara din ‘receptbank’ ligger kvar så är det ändå okej 😉 Hoppas du får en skön paus!

  2. Anette
    Nov 23, 2011 @ 13:40:44

    Åååh nej!! Hittade just din superfina blogg m kanonrecept! Just när du ska pausa.. Hoppas du snart hittar insåiration igen! Hälsn Anette

  3. Danielas Lchf
    Nov 24, 2011 @ 13:58:33

    Håller med ovanstående talare, hittade precis hit och gillar din bliogg! 🙂

  4. Anonym
    Jan 14, 2012 @ 16:33:01

    neeej!
    kom precis in på din blogg, och har nu läst alla dina inlägg!
    Fan vilken motivation och positiv energi jag fick!
    Du skriver så otroligt inspirerande!

    Come back!

  5. Linda
    Mar 08, 2012 @ 14:37:52

    Vad synd att du har bloggpaus, jag hittade just hit och det lilla jag har läst så verkar du vara en härlig tjej som jag gärna hade velat följa. Jag äter också LCHF-kost och fick bra inspiration av dig. Hoppas du börjar blogga snart igen!
    Kram!!

  6. malin
    Feb 06, 2013 @ 20:34:08

    börja skriv igen!!!! 😦

Kommentera

