Vardagsstress

Haha idag har jag ätit rester av pajen till både lunch och middag. Åh vad det är skönt att ha rester som man bara kan värma på när man kommer hem från jobbet.. Även fast jag gillar att laga mat så är det bara jobbigt när man är hungrig och trött.. Imorgon måste jag dock laga middag då jag har slut på rester.. Och helst ska det gå fort då jag ska iväg på kvällen sen.. Är det ingen av er som har något tips på något som går snabbt att göra? Har lite brist på inspiration känner jag..

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Elin
    Nov 10, 2011 @ 12:07:29

    Jag brukar steka Halloumiost, blanda creme fraiche med skivade soltorkade tomater (eventuellt salt) och äta med sallad som jag har färdig i kylen. Har jag lite extra tid och energi kokar jag även broccoli och brysselkål med salt och har smör på. Mumsigt blir det 🙂

Kommentera

