Fantastiska lördag


Idag har jag sovit ut, så grymt skönt. Behövdes efter den senaste veckan.. Vaknade dock med en öm hals, hoppas att det bara är något tillfälligt. Gjorde iallafall iordning ingefärsvatten, det funkar alltid för mig om jag blir förkyld. Hyvlar i någon cm ingefära i en tillbringare med vatten och låter det dra en stund.

Till frukost idag äter jag en skål med keso, turkisk yoghurt och grädde och två paprikamackor. Var jättelängesen jag åt såna. Jag delar en paprika itu och skär bort kanterna så att halvorna blir platta (inte som skålar). Spillet som blir över kan man bara spara och ha i sallad eller steka upp 🙂 Smöra sen paprikaplattorna och lägg på vilket pålägg du vill.

Nu blir det en sväng på stan, har lite ärenden jag måste göra men ikväll blir det utgång och jag är sjukt taggad!

Kommentera

