TACOS.

Var på hockey idag och sen åkte jag hem till familjen och åt middag. Nachotallrik med ostchips istället för nachos. SÅ. Jäkla gott.


Ostchips
Värm ugnen till 175 grader. Strö ut små högar med riven ost på en bakplåtspappersklädd plåt och ”grädda” högt upp i ugnen i ca 10 minuter, tills de stelnat och fått fin färg.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Emilia
    Okt 16, 2011 @ 22:03:08

    Inte för att jag fattar vad du gjorde på hockey (var det en ”phase” som vår basket?) men du hade gärna kunnat få bjuda mig på söndagkväll ikväll alltså. MWAH saknar dig

  2. Elin
    Okt 17, 2011 @ 07:28:28

    Vilken bra idé! Jag har varit sugen på tacos länge, men inte vetat vad jag ska äta till alla grönsakerna och såsen, utan något alls blir det ju – sallad 🙂 Ska anammas nästa helg!

Kommentera

