Kebabtallrik

Idag åt jag kebabkött (hittade i frysdisken på Ica) med wokisar och en fetaostkräm (creme fraiche, fetaost, vitlök)

20111012-213410.jpg

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Elin Alenteg
    Okt 13, 2011 @ 08:52:48

    Hej Emelie!
    Av en slump så hittade jag din blogg när jag sökte på lchf brödmix på google. En bild kom upp och jag klickade och så hamnade jag här. Har klickat runt lite och inser att jag gärna kommer tillbaka. Du verkar vara rena inspirationskällan! Vem är jag då? Jag heter Elin och bor precis på gränsen mellan Norrköping och Söderköping. Bor i hop med min sambo och 7 månaders dotter. Jag, min sambo och ett gäng till (min svåger, min mamma, min svärmor, min svågers tjej och vår vän) tävlar om att gå ner i vikt. Jag, min svågers tjej och min mamma äter enligt LCHF och det går riktigt bra. Började den 15 augusti och har gått ner lite drygt 10 kilo! (Dock räknas bara ca 6 med i tävlingen då jag började banta innan tävlingen) Har ca15 kvar eller nåt. Det skulle vara jättekul om du skulle vilja kika in på vår blogg och kanske peppa eller ge dina bra tips ibland så att alla får ta del av dom. Jag kommer garanterat att fortsätta följa din blogg i vilket fall 🙂
    Ha det så bra!
    Mvh Elin

  2. emelie
    Okt 13, 2011 @ 21:34:50

    Tack för din kommentar 😀 blir så glad.. ska kika in eran blogg, grattis till viktnedgången och hoppas du vinner tävlingen!

Kommentera

