Börjar vakna till liv.

Usch idag är jag inte på topp.. Blev alldeles för mycket vin igår. Blev en ”liten” utgång med en massa tjejer. Först käkade jag och Jonna middag, köpte en grillad kyckling som vi strimlade och sen ställde vi fram massa skålar med tillbehör. Grönsaker och såser. Behöver inte vara svårare än så för att få till en sjukt god middag. Kyckling och gucca är en grym kombo förövrigt.

Idag ska jag inte göra mycket mer än att ta en promenad hem till mina föräldrar i höstluften med Melissa Horns nya album i lurarna och hoppas på att bli bjuden på gomiddag. Bara fått i mig en sked turkisk yoghurt idag.

Kommentera

