Torsdag

Haft en bra dag på jobbet och nu är jag bara hemma och vänder. Ska möta upp Stina på hennes jobb (make up store) så ska jag köpa en foundation och sen ska vi laga middag och mysa. Vi hörs sen!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Anonym
    Sep 15, 2011 @ 22:33:52

    Hej Emelie!
    Har en något larvig fråga till dig ang. kokosmjölk (från Santa Maria med 1kh/100g).
    När jag äter av denna skapelse, äter jag upp ALLT det tjocka innehållet (ca 200g). Hur många kolisar får jag egentligen i mig av den koncentrerade mängden? Kompletterar en sådan måltid med ett par mandlar och lite kokosflingor.
    Tack för en vettig lchf-blogg!

  2. Trackback: Svar på en läsarfråga om kokosmjölk « emeliemaria

Kommentera

