En fråga från kommentarsfältet

Malin
Sep 04, 2011 @ 07:30:35

Hej! Tack för en fin blogg o trevliga ider till recept, börja själv med lchf i februari och har gått ner 13 kg, känner nu att det står ganska stilla med viktnedgången, skulle vilja gå ner ennu ca 5-7 kg. Du skrev att du gick ner 17 kg. va de utan eller med träning? mvh. Malin

Svar Hej! Tack för att du läser. Angående att din vikt står stilla.. Ibland vill kroppen väga en annan sak än vad man själv vill. Tråkigt men sant. Det går ju typ inte (?) att gå ner hur mycket som helst med LCHF utan kroppen stannar vid din ”målvikt”
Jag tränade ingenting och det gör jag inte nu heller. Är inget fan av att träna. (nu menar jag inte att jag inte gillar att röra på mig utan jag gillar inte att träna) Jag har ingen som alls erfarenhet av viktnedgång av träning men det kan säkert funka. Tajtar nog till kroppen iallafall. Annars får du testa att dra ner på kolhydraterna så mycket du kan. Brunkar funka på dom flesta.. 🙂

Kommentera

