Snabbmat


Ibland är det så jävla gott med slabb! Haha. Käkade på Daffys Junkfoodhouse (jag bor 3 meter ifrån..) med Stina och Sara. Vi bor förresten alla i närheten. Blir så glad när jag tänker på det. Stina bor på gården ovanför mig och mellan mig och Sara är det bara en liten park. Jaja. Det jag skulle säga var att vi satt oss på deras uteservering och käkade. Jag åt kycklingkebabtallrik utan strips. Nam nam nam.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Paula
    Sep 02, 2011 @ 11:12:59

    Man får världens godaste kebabsallad på Pizza House, jag brukar beställa dubbelt med kebab, fårost och rödlök med vitlöksdressing. MUMS!

  2. emelie
    Sep 02, 2011 @ 13:53:40

    I KNOW!! en av mina bästa kompisar bor i det huset så vi har köpt därifrån några gånger,var ett tag sen nu dock.. helt sjukt god fetaost. är det bara säga att man vill ha dubbelt eller?

Kommentera

