Söndag 13.20

Sitter och dricker kaffe, ska nog ta mig ut på en långpromenad snart innan det blir familjemiddag ikväll.

Igår var en sån mysdag. Strosade runt på stan med Helena och Stina och mötte sen upp Joanna också, köpte med oss kinamat (biff med bambuskott utan ris), hyrde film och gick hem till mig och hade myskväll. Jag går ofta ut på helgerna, det är typ det roligaste jag vet och jag är smått beroende av att vara i folkmassor. Har nog motsatsen till torgskräck, hehe. Men iallafall. Hade bestämt att den här helgen ska jag bara ta det lugnt hemma och det är faktiskt riktigt skönt, och så får det mig att längta desto mer till nästa helg.

Kommentera

