Min frukost imorse

Bilden talar väl för sig själv men jag åt en skål med turkisk yoghurt, lite vispgrädde och sylt. En assiett med ost, pastrami, bregott och gurka.. Har ni tänkt på det att förut när man åt mackor så var det ju påläggen man ville åt? Nog för att det är smidigt att hålla i en smörgås när man ska äta men jag tycker det funkar lika bra att äta med kniv och gaffel.

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Hanna
    Aug 25, 2011 @ 22:01:35

    Har du provat valnöt och linfröbröden som Åse bloggat om dock? HELT fantastiska! Grovt OCH kolhydratsfritt OCH konstiga-tillsatser-fritt, lycka!

  2. emelie
    Aug 25, 2011 @ 22:11:30

    nej? recept?

  3. Hanna
    Aug 25, 2011 @ 22:13:21

  4. emelie
    Aug 25, 2011 @ 22:17:26

    tack!

  5. Jennie
    Sep 02, 2011 @ 07:17:11

    Jag har ALLTID varit en ”påläggs-människa”, dvs det är pålägget som gör själva mackan, det är ju DET som är gott. Jag äter bara knäckebröd som bröd nu för magen pallar inget annat, men ibland så äter jag halva mackan och sen bara pålägget efter halva mackan 🙂

Kommentera

