Angående lowcarbbrödet.

lizzie
Aug 13, 2011 @ 13:12:34

åh jag vill veta mer om detta bröd! vart kan man få tag på det?

Svar Det är Carbzones bröd jag äter. LÄNK

2,7 kolisar per skiva och smakar riktigt bra. Innehållet är vatten, gluten, äppelfibrer, vetemjöl, rapsolja, linfrön, solrosfrön, kruskakli, äppelcidervinäger, betfiber, psylliumfrön, jäst och salt. Jag har alltid brödet i frysen och det första jag gör när jag vaknar är att jag tar fram två skivor som får småtina medans jag sminkar mig och sen brer jag dem och tar med på jobbet. Skitsmidigt.

Finns massor av återförsäljare och hittas främst på Ica och Coop, går att se vilka städer och butiker på hemsidan under återförsäljare. Tyvärr har inte min stad en enda återförsäljare.. Riktigt värdelöst. Har som sagt bunkrat upp när jag varit i andra städer (typ Stockholm, Göteborg och Mora) men nu funderar jag på om jag ska beställa.. Sjukt dyr frakt tyvärr. Får la se. Tror att det kan vara värt pengarna.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. lizzie
    Aug 15, 2011 @ 10:00:37

    har köpt nu:D såååå jääävla gött! känns jätteskönt att kunna ta en macka någon gång ibland:Deller göra typ varma mackor med stuvade kantareller och MASSA smör och ost!:D
    tack för tipset!

Kommentera

