Snoozande och bröd

Morgontrött som jag är vet jag inte vad jag skulle gjort just nu utan Carbzones lowcarbbröd. Jag hinner aldrig äta frukost hemma så jag tar alltid med mig två skivor med massa bregott och ost och äter på förmiddagsfikat på jobbet. Men guud vad jag kommer gråta när de tar slut. Vi har ingen butik här i min stad som säljer lowcarbbröd så jag får alltid bunkra upp när jag är på resande fot men nu ska jag inte ut och åka något på ett tag och mitt lager i frysen blir mindre och mindre..

What to do? Antar att jag måste vänja mig vid att gå upp tidigare så att jag hinner äta frukost hemma, det blir en dyr historia det här annars 😉

 

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. joly
    Aug 11, 2011 @ 22:27:11

    Baka eget bröd? 😉

  2. emelie
    Aug 13, 2011 @ 00:29:19

    jag veet.. men svårt att få lika bra.. (och jag är lat:))

  3. lizzie
    Aug 13, 2011 @ 13:12:34

    åh jag vill veta mer om detta bröd! vart kan man få tag på det?

  4. Trackback: Angående lowcarbbrödet. « emeliemaria

Kommentera

