Vikt

Från Anonym Aug 09, 2011 @ 11:32:29 
Hej hej! Hur går det med viktminskningen? Fortsätter det minska eller står det still nu? Frågar för att se hur det går att minska när man är smal. Inte för att du ser ut att behöva viktminska mer

Svar Du, jag har ingen aning.. Har inte vägt mig på… jag vet inte hur länge. Äter inte längre LCHF för att gå ner i vikt utan bara för att jag mår bra på det (bla bla bla :))

Men märker på kroppen och kläder att jag inte heller gått upp i vikt så jag står nog ganska still på den vikt jag väger nu. Vad nu det är.. När man går ner i vikt med LCHF stannar vågen när kroppen nått sin normalvikt (och lite plus minus noll)

Jag skulle nog kunna gå ner några kilon till om jag drog ner lite mer på kolhydraterna. Jag räknar inte hur många jag äter per dag nu men skulle tippa på 20-30 gram. Jag har lättast för att gå ner i vikt om jag ligger runt 10 per dag. Trivs dock i min kropp nu så jag fortsätter nog såhär 🙂

Kommentera

