20.18

Åkte hem till mina föräldrar en sväng och åt middag med dem. Mamma gör världens godaste köttfärsbiffar med persilja och mandelspån. Bara smälter i munnen. Ska be henne om receptet senare. Till det åt vi coleslaw. Längtar redan till matlådan imorgon..

Sen vill jag bara säga tack tack tack till er som kommenterar och säger så snälla saker. Det är det som gör att jag blir motiverad att fortsätta skriva och förhoppningsvis inspirera er. Jag känner mig faktiskt ganska gammal i LCHF-gemet så är det nånting ni undrar över är det bara att fråga så ska jag göra mitt bästa för att svara. Och tack en gång till. Att ni bara är inne och läser här gör mig glad. Puss på er.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Anonym
    Aug 09, 2011 @ 11:32:29

    Hej hej!
    Hur går det med viktminskningen? Fortsätter det minska eller står det still nu?
    Frågar för att se hur det går att minska när man är smal. Inte för att du ser ut att behöva viktminska mer 🙂

Kommentera

