”Lägg den bara mitt på”

Haha en dag när jag var på Stråket och åt buffé fanns det så himla mycket såser som alla såg så goda ut. Man skulle kunna säga att jag gick all in.. När jag sen skulle gå till kocken och hämta min kyckling så sa han ”eehm.. vart ska jag lägga den?”

Sjukt gott var det iallafall. Lchf så in i 🙂

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. lizzie
    Aug 08, 2011 @ 19:40:21

    Hej! Jag hittade till din blogg för någon vecka sen och jag vill bara berätta att jag verkligen blir inspirerad av dig. Jag har precis börjat äta LCHF (lite över en vecka nu) och jag gör det mest för att jag har märkt att min hy blir bättre om jag minskar på kolhydrater och sen så gör det absolut ingenting om jag går ner något kilo eller så. Jag vill även få kontroll över mit sockerberoende, jag ääälskar snabba kolhydrater!Jag tycker bara det är så svårt att hålla motivationen vissa stunder. Då brukar jag gå in här! jag tycker att man ofta möter människor som tänker att LCHF bara är för personer som är väääldigt överviktiga. Därför är det extra roligt med en ung tjej som har gjort ett aktivt val för att må bättre överlag. Och det verkar som att du får din ”diet” att gå ihop med din vardag på ett enkelt sätt (jag har nog inte kommit dit ännu)
    Ville bara säga det:D Så tack!

  2. linn
    Aug 13, 2011 @ 10:45:44

    Guud vad gott! Lyxmat!

Kommentera

