I’m back!

Vilken vecka jag haft.. Våran stad förvandlas till en enda stor fest sista veckan i juli. Krogarna slår upp tält nere i hamnen och vi har varit där varje natt. Millan och Angelica har bott hos mig och på det har jag jobbat också.

Nu håller jag på och storstädar (läs sanerar haha) lägenheten och har även varit och handlat och bunkrat upp kylskåpet. Till middag idag fick det dock bli en sallad som jag köpte på lösvikt på Coop. Nam nam. Räkor, tonfisk, ägg, mozarellaost, ruccola, gurka, paprika och keso.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Paula
    Aug 01, 2011 @ 22:40:02

    jaaa, bästa stråket! 🙂

Kommentera

