18.10

Alltså den där köttfärssåsen jag gjorde igår blev hur god som helst. Ville nästan hoppa av lycka när jag åt den på jobbet idag. Stekte alltså tacoköttfärs och tillsatte tomatsås, salt, vitlök och grädde. Jag brukar inte gilla köttfärs annars för jag tycker att det är så torrt men magad vad bra det blev. Köpte blandfärs med 20% fett, vet inte om det berodde på det eller att jag helt enkelt hade en bra dag i köket 😉

Ikväll ska jag på middag hos mina föräldrar, de har besök från Bollnäs (där jag är född och bodde när jag var liten) så vi blir några stycken. Trevligt. Hörs senare ikväll!

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. lchfdagboken
    Jul 20, 2011 @ 15:20:02

    Hej! Jag sprang på din blogg På lifezone.se och tycker det är roligt att hitta fler lchfbloggare! 🙂 Jag är sjukt avis på dig som hittat lchf vid så ung ålder! Nu är jag bara 10 år äldre och har varit framåtillbaka i flera år m lchf, men fatta vad du tjänar i fettskrämda år på detta! 🙂 och jag gillar verkligen att du delar med dig av maten.

    Mvh Sara

Kommentera

