Mitt kök

Idag efter jobbet var jag och fyndade bord och stolar av en vän till mamma. SÅ himla nöjd. Bordet är 100 år gammalt och jag älskar saker med lite själ i. Det går även att dra ut och göra dubbelt så stort så man kan sitta många där. Efter att vi bökat in allting och jag fått allt på plats så tog jag ett bad och så låg jag och lyssnade på soundtracket till PS. I love you. Jag veeeet, väldigt cheesy…

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Kina
    Jun 14, 2011 @ 23:36:41

    Mysigt! Ska bli kul att se hur du har det 🙂

  2. Emilia
    Jun 16, 2011 @ 17:05:10

    ÅÅH kanon ju, ser oss sitta där om en månad ganska precis!!!!

  3. Jennie
    Jun 17, 2011 @ 07:39:42

    100 år??!!!
    Wow! Jättefint för att va så gammalt! 🙂

  4. emelie
    Jun 17, 2011 @ 17:42:53

    jaa det är målat och betsat så är väl därför det ser finare ut 🙂 är supernöjd

Kommentera

