Söndag

Gud vilken lyckad personalfest vi hade igår. Var dock helt slut som artist när jag kom hem, vi höll igång med vindrickandet i gassande sol från lunchtid… Middagen var perfekt för mig, buffé! Oxfilécarpacho, rå lax med ingefära (NAMNAM), grillad kyckling, mozarella/tomat, tapenade, coleslaw, bea, kryddsmör, chiliräkor osv. Idag mår jag faktiskt hur bra som helst förutom att jag bränt sönder ryggen och axlarna. Vi åkte båt i tre timmar och trots att jag smort in mig så var det kört 😉

Idag håller jag på med flytt (fattar inte hur mycket grejer jag har samlat på mig?!) Jag ska ta över min brors gamla lägenhet iallafall ,som ligger närmare stan. Men vi hörs sen!

Kommentera

