POPSICLE

Köpte isglassformar på ICA för en tia och fyllde upp med Funlight. Det har börjat bli riktigt varmt här nu och mitt jobb ska vi inte tala om.. Luften där inne står stilla och lägg till stora fönster och massa datorer.. Stekhett. Gott att svalka sig med nåt kallt när man kommer hem då. Gjorde två med Wildberries och två med Peach Passion. Jag fick alltid hemmagjord isglass när jag var liten så det här är barndomsminnen för mig, tur att det går att göra LCHF-alternativ 🙂

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Josefine
    Jun 10, 2011 @ 17:37:10

    Gott! Är det utspädd eller icke utspädd funlight? 🙂

  2. emelie
    Jun 10, 2011 @ 18:41:36

    utspädd 🙂 gjorde den dock mycket starkare än om jag skulle druckit den..

  3. jutan
    Jun 10, 2011 @ 20:58:37

    sådär brukar ja med göra, åt man också alltid som liten 🙂 tog den med kiwi asgott 🙂

Kommentera

