21.00

Sådär, tror jag packat det mesta nu.. Känns som man är på språng hela tiden så nu kryper jag upp i soffan med en skål rysk yoghurt och en kopp té med grädde. Gilmore Girls rullar i dvdn. MYS.

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Petra
    Jun 03, 2011 @ 21:24:45

    Tack för svaret 🙂 tack vare att jag halkade in här så är jag lchfnörd to be 😉 hoppas att du hittar en massa kul på gekås 🙂

  2. mino
    Jun 07, 2011 @ 15:29:17

    hej flisan, fråga: hur funkar ryska yoggan? är den bra eller anus?

  3. Trackback: Jag svarar på två frågor « emeliemaria

Kommentera

