Plockis

Blev en plocktallrik till lunch idag. Inlagd vitlök och parmesanost från tapashyllan på ICA, kräftstjärtar, parmaskinka och såser. JAMMIIII!

Har ni en bra helg? Känns som att det är lite envägskommunikation här inne, trots att jag ser att ni är många som är inne och läser varje dag 🙂

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Elina
    Maj 28, 2011 @ 15:15:22

    Hehe jag förstår de:) men jag suger åt mig all inspiration från din blogg:) fast jag inte kommenterar så uppskattar jag läsningen! Kram

  2. emelie
    Maj 28, 2011 @ 15:47:32

    tack snälla, vad gullig du är!

  3. ladynienna
    Maj 28, 2011 @ 16:58:08

    jag får väl erkänna att jag är en av dem som är inne och läser varje dag 😀 Tack för en gör trevlig blogg 🙂

Kommentera

