Tisdagskväll.

Jag älskar pålägg. Har alltid tyckt om att göra en påläggstallrik när jag äter hotellfrukost och allt ligger upplagt fint, och äter man inget bröd orkar man desto mer pålägg 😉 Mums. Just nu har jag lagt upp ostskivor, kalkon, bregott, gurka och paprika på en assiett. En kopp té till det och snart börjar Desperate Housewife. Awesome.

7 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Ellinor
    Maj 24, 2011 @ 21:00:08

    Hej! Jag har precis startat en hobbyverksamhet (http://femtio.webblogg.se/), där jag säljer smycken för endast 50 kr/st. Just nu är utbudet väldigt begränsat, men det kommer komma in mer under veckans gång 🙂 Kika gärna in!

  2. camilla
    Maj 24, 2011 @ 21:25:57

    Hejsan 🙂
    Tycker din blogg är väldigt intressant 🙂 hur kommer de sig att du började äta lchf? lite nyfiken bara:P 🙂

  3. emelie
    Maj 24, 2011 @ 21:33:06

    tack, vad kul! jag började med lchf för att jag behövde gå ner i vikt och tyckte det kunde passa mig.. 🙂 har skrivit ett långt inlägg om det ifall du vill läsa https://emeliemaria.wordpress.com/2011/04/12/jag-och-lchf/

  4. Hanna
    Maj 24, 2011 @ 21:40:39

    Jag försöker allt jag kan att tänka så. Men nu är jag på rätt väg igen och det känns skönt! Det gäller bara att bestämma sig för mig:). Tack för omtanken!

  5. Emelie - PT och kostrådgivare
    Maj 24, 2011 @ 21:42:13

    Hej!

    Fin blogg!
    Ser att du går på LCHF…
    läs gärna min studie om LCHF för normalviktiga som fått mycket uppmärksamhet från läkare och forskare!

    Du hittar den här:
    http://gih.diva-portal.org/smash/record.jsf?searchId=1&pid=diva2:408589

    Tryck på fulltext om du vill läsa hela. Finns även en kolhydrat lista och receptsamling med.

  6. spiderchick
    Maj 24, 2011 @ 21:57:36

    haha låter najs 🙂

  7. malinlima
    Maj 25, 2011 @ 10:45:46

    visst bara älskar man hotellfrukost!!! 😀

Kommentera

