Måndag

Imorse stängde jag av alarmet och vaknade med ett ryck en kvart innan jag skulle åka till jobbet. Tur det inte var senare men fyfan vad stressigt det blev. Mitt morgonkaffe är heligt men det fick jag vara utan.. Tog dock några skedar av den ryska yoghurten, jättegod och mättande. Höll mig mätt på det tills lunchen halv ett.

Middagen idag blev falukorv, stuvad rättika och ost. Enkelt och gott.

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. elina
    Maj 23, 2011 @ 19:42:19

    Massa ny sommarkläder-inspo på bloggen! Kolla in och inspireras 😀 Säljer även en mobil för dig som är intresserad!

  2. M
    Maj 23, 2011 @ 20:41:55

    Ah, ska göra det, älskar all sorts kryddsmör 😀

  3. lchf
    Maj 24, 2011 @ 17:53:20

    hej!
    falukorv lämpar sig inte för lchf, de flesta korvarna gör faktiskt inte det då de har mycket tillsatser och inte är 100%kött.
    har inte kollat din blogg mycket så vet inte hur insatt du är, men en bra regel är att ett livsmedel ska innehålla högst 5g kolhydrater per 100g.

  4. Helena Romberg
    Maj 31, 2011 @ 02:08:32

    Vilken inspirerande blogg du har! 🙂 Gillar dina recept! Kom in hit av en ren slump och nu ska ja absolut lägga till den bland de bloggar jag följer. En fråga, vilken falukorv köper du som innehåller 4g kolhydrater per 100g?

Kommentera

