22 år.

ÅH vilken bra helg jag har haft. Igår var vi ca 20 pers hos Helena och åt gott, drack en massa, spelade kubb, lyssnade på musik och efter tolvslaget gick vi på krogen. Jag gick och berättade för alla jag träffade att jag fyllde år, haha hyfsat tjatig tjej.. Kom hem efter 04 och sov i fyra timmar, skuttade upp ur sängen och började baka. Efter lunch kom tjejerna hit och fikade och sen ikväll åt jag middag med min familj.

Och jag har fått så fina saker av alla.. Ett Thomas Sabo armband av Helena, en sjal och blommor av Martina, en skål, ostar och vin av Jonna och Carro (och det fina brevet på bilden) och en LCHF-kokbok av Joanna. Av min familj fick jag pengar, smycken, smink, kläder och lite smått och gott. SÅ himla nöjd och tacksam!

Kommentera

