And its your birthday tomorrow

Håller på o fixar mig, imorgon fyller jag år så ikväll blir det firning med tjejerna. Ja, de som fortfarande bor kvar i stan iallafall. Min älskade Milla bor ju i Dubai, Anna-Karin i Halmstad, Angelica i Göteborg.. Jonna bor i Stockholm men kom hem i helgen och det är jag SÅHÄR glad över. Sen är Sara och Stina på semester i Thailand och Kina är på SPAweekend. Men som sagt. Några guldkorn har jag kvar. Vi ska spela kubb, käka middag, dricka massa gott och gå ut och dansa. Vädret är helt OK så det blir klänning ikväll.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Emilia
    Maj 21, 2011 @ 14:50:48

    önskar jag varit där med dig och fira min fina vän!! men vi ses om ett par veckor och har massa tid att ta igen<3

Kommentera

