21.00

Helt slut tjej. Vet inte om det är pollenallergin som gör sig påmind eller om jag bara sovit för lite.. Har ingen energi alls i kroppen och jag som ändå brukar vara en liten duracellkanin för det mesta. Menmen, har krypit ner i sängen och ska kolla på Per Morberg/Vad blir det för mat. Får se hur länge jag orkar hålla ögonen öppna. Längtar efter en stor kopp kaffe med grädde imorgonbitti 🙂 Hörs då!

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Katta
    Maj 18, 2011 @ 21:50:50

    Omg! Jag får mina celsius om någon dag! Taggad!! till max! haha 😀 KRAM!

Kommentera

