Yuck..

Idag skulle vi fira på jobbet att en sak gått bra och då hade chefen fixat säkert 10 stycken smörgåstårtor, champagne och alkoholfri cider. Okej. What to do tänkte jag. Eftersom jag skulle köra bil hem tog jag cidern och skålade och drack kanske 1 dl. Tog en smaaaal bit smörgåstårta och försökte att inte få i mig så mycket bröd. Det handlar inte om att jag är rädd för att gå upp i vikt utan för att min kropp inte mår bra på socker. Nu fick jag inte i mig en så stor mängd men jag har känt mig jättekonstig sen det där. Ont i magen och huvudet och trött och seg..

Sen smakade cidern extremt sött, var inte ens gott. Ifall ni undrade 🙂

Kommentera

