22.07

Hej, gud vad tiden går snabbt. Förstår inte vart dagarna tar vägen..

Funderar på om jag ska ändra tid på mitt alarm. Jag ställer alltid klockan riktigt tidigt för att jag ska kunna snooza men jag skulle ju få mycket mer sömn om jag fick sova längre oavbrutet. Det här med snoozning är ju helt värdelöst. Inte bra för något, men så ligger jag där och ba ”åhh vad jag förtjänar att ligga och draaaaa miiiiig” och sen får jag stressa ihjäl mig istället. Slänger i mig frukosten på fem minuter, samtidigt som det känns som att det går i slowmotion. Konstigt det där.

Kvällsfikat lite yoghurt med valnötter iallafall, åh det är så himla gott. Speciellt när dom är sega. Jaja, nu kallar sängen. Hörs imorgon! Natti.

Kommentera

