Söndag halv tolv

Inge bakis alls idag, så jävla skönt.. Sitter i lugn och ro och käkar gofrukost. Sista bitarna av min påskskinka, lite mögelost och turkyoghurt med mandel och kanel.

Igår var det jättekul. Jag, Hellan och Joanna hade världens mysförfest. Jag och H hade tidigare köpt ett Kubbspel som vi ska ha delad vårdnad om så vi satt  under kvällen och målade och pimpade hela spelet. Världens finaste kubbspel. Vi åt tacos till middag, hittade helt fantastiska avocados på Coop, blev helt lyrisk! SÅ krämiga. Sen blev det lite hallon och ovispad grädde. Helena måste vara den enda jag känner som har två literspaket vispgrädde i kylen trots att hon inte äter LCHF. Annars brukar man vara ensam om att ha såna literstetror istället för mjölk..

 Vi gick ut och spelade kubb sen och en kille från pizzerian i Helenas hus kom och frågade om han fick vara med, och fan vad han ägde (efter han förstått reglerna hehe). Han berättade att han kände igen mig och att jag brukade köpa kebabsallad. ”Vill du ha en?” frågade han sen. Trodde han drev så jag sa ja och att jag ville ha mycket fetaost. Hann inte stoppa honom innan han sprang iväg in på pizzerian och 5 minuter senare hade jag en påse med en låda kebabsallad, vitlökssås och cola light. Sen blev det lite väl creepy när han gick till Helena och berättade att han var lite blyg men att han ville att jag skulle få hans nummer och höra av sig sen, och att Helena skulle hälsa att jag var fin och duktig på kubb. HAHA. Då gick vi ganska snabbt in igen och delade systerligt på kebabsalladen och den bestod typ bara av kebabkött och fetaost, så jävla gött!

Avslutade kvällen på Olearys där det var knökfullt med folk men superkul.

Kommentera

