Fredag kväll

Nu kryper jag upp i soffan med mitt favoritfika. Turkisk yoghurt med Funlight Strawberry, mandlar, valnötter och kanel. En kopp té med grädde och massa mys. ❤

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Camilla
    Apr 29, 2011 @ 23:09:48

    Sv: Ja 🙂 Gottit!
    Men jag måste höra, vad är Keso ala malta som det stod att du ätit några inlägg ner? Det går inte att kommentera vissa inlägg, kan man välja det själv där du bloggar eller är nåt fel? Det du åt nu på kvällen såg gott ut också, och det vet jag att det är. Synd att jag är så känslig mot sötningsmedel att jag ny måste utesluta även den sista som är kvar – fun lighten, svårt att smaksätta kvarg och turkisk yoghurt gott då tycker jag. Men trevlig blogg, matinspiration gillas alltid! 😀

  2. Camilla
    Apr 29, 2011 @ 23:17:32

    Sv: Okej, inte som min kesogröt då utan grädden ska vara uppvispad? Har du några mått på hur mycket man ska ha och så? Om jag ska vara ärlig så har jag aldrig gjort riktig risa ala malta heller 😉

  3. Camilla
    Apr 29, 2011 @ 23:37:37

    Sv: Ja, okej! Kanske testar någon dag då =)

Kommentera

