LCHF-måsten från glutenhyllan

 Dessa produkter har jag alltid hemma. Pofiber använder jag när jag gör pones och lchfkakor. Fiberhusk har jag i pannkakor och chilicheesesnacks. Båda produkterna funkar jättebra att panera fisk i också.

Ska lägga upp lite recept i veckan, och tro mig, jag har testat det mesta i lchf-bröd/fika/pannkaka-substitutväg så jag sitter inne på bra grejer 😉 Så kolla in hyllan med glutenfria produkter nästa gång ni handlar. Fiberhusk innehåller 0 kolhydrater/100gram och Pofiber 12/100. Men skräms inte av det, hela paketet väger 125 gram så det behövs många dl innan man kommer upp i 12 kolisar.

Kommentera

