Påskdagen

Superkväll igår! Så himla roligt alltså. Vi köpte mat från pizzerian vid Annica, jag tog kebabsallad. Så jävla gott. Sen klarade jag mig från frestelser hela kvällen, kan vara svårare än man tror med alkohol i blodet.. Fanns chips och choklad på förfesten, men jag åt inget och sen skippade jag nattkäket när dom andra handlade från Subway. Gick hur bra som helst 🙂

Nu sitter jag på balkongen och äter frukost (turkisk yoghurt med valnötter och kaffe), Östersund bjuder på finväder idag också. Det bästa med denna söndag är att jag är ledig imorgon och kan se detta som en extra lördag. Heeelt fantastiskt. Ska sola hela dagen, sen kommer brorsans tjej hit och jag ska färga hennes fransar och bryn och ikväll kommer tjejerna och då blir det middag.

Hörs!

Kommentera

