Kära keso, vad hade jag gjort utan dig?

Jag har tappat 1 kg till den här veckan. En liten parantes bara.

KesoAlaMalta äter jag ofta. Så jävla gott. Vispa grädde och blanda med keso, jag tar nog ungefär lika mycket av varje.. Blanda ut med vaniljpulver och ha på lite kokta bär. Här ser ni hälften blåbär och hälften hallon.

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Elina
    Apr 15, 2011 @ 22:20:24

    Rolig blogg!! Äter lchf nu på andrA månaden. Men nu står jag still, har inte gått ner något på typ 2 v. Vad tror du de beror på? För mycket fett? Frågar dig eftersom du har lyckats gått ner mycket:)

  2. emelie
    Apr 15, 2011 @ 22:27:50

    troligtvis en platå, kroppen stannar upp och funderar på om den vill släppa på fettet..ganska vanligt om man inte är jätteöverviktig.
    annars brukar det inte bero på för mycket fett om man står still utan snarare för mycket kolhydrater. nu vet jag ju inte hur du äter på en dag men 🙂

  3. 已知 Mohammedi Al-debis™
    Apr 16, 2011 @ 12:44:50

    Hej , allt bra?
    Vad ska du göra i påsklovet?

    btw:
    » Rösta på din favorit bild 2011 här:
    http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/april/fototavling-2011-3-borja-rosta.html#comment

    Ha en bra och trevlig påsklov!

  4. M
    Apr 17, 2011 @ 11:59:57

    Ja, det var verkligen toppen! Så himla mysigt och skönt.

  5. Trackback: Svar på en fråga « emeliemaria

Kommentera

